Vacatures

Wij hebben plek voor een intern begeleider

Met ingang van het schooljaar 2024/25 zoeken wij een enthousiaste en gedreven collega voor de functie van intern begeleider voor de kleuter- en onderbouwklassen.

We vragen je te solliciteren als je:

• bij voorkeur een opleiding aan de vrijeschool pabo (voorheen Hogeschool Helicon) hebt gedaan en opgeleid bent als intern begeleider
  • enthousiast bent over kwalitatief goed vrijeschool onderwijs
  • samen de school wilt besturen
  • al enige jaren ervaring hebt als intern begeleider
  • een visie hebt op datgene wat het kind in deze tijd nodig heeft
  • beschikt over organisatorische vaardigheden, initiatief en daadkracht
  • collegiaal ingesteld bent en goed kunt samenwerken
  • goed kunt communiceren met collega’s en met ouders
  • kunt meebewegen in een school die deels in een opbouwende fase zit
  • ervoor open staat om ook zelf te blijven leren
  • met plezier en humor in de school staat
  • bereid bent om ook af en toe voor de klas te staan
  • Werktijdsfactor 0,4 (voorheen 0,2) fte met mogelijkheid tot uitbreiding aangezien we een groeiende school zijn
  • Salariëring in LB trede 9 (medewerkers van het VLC zijn allen in dezelfde trede ingeschaald, toelichting hierover kan bij het gesprek gegeven worden)

Het Vrije Leerkrachten College Auryn is een vereniging. Alle medewerkers van de school zijn hiervan lid en kunnen deelnemen aan de Algemene Ledenvergadering.
Van nieuwe collega’s verwachten wij dat zij op termijn aan dit overleg hun bijdrage leveren.

Belangstelling?
Stuur je sollicitatie (met cv) naar: Marie van Overbeeke m.vanoverbeeke@vlc-auryn.nl
Voor informatie kun je bellen naar 0575214813.