Speeluurtje

Het speeluurtje maakt deel uit van onze aannameprocedure.

Om je kind te ontmoeten organiseren we speeluurtjes. Deze vinden plaats in de kleuterklas onder leiding van een kleuterleerkracht. De kinderen kunnen spelen en ouders en kinderen kunnen de sfeer proeven. Het geeft ons als leerkrachten, jullie als ouders en ook de kinderen de mogelijkheid om een eerste bescheiden indruk van elkaar te krijgen. Aan het einde wordt er een kort verhaal verteld, wat jullie een idee kan geven van onze benaderwijze van kinderen. Speeluurtjes kunnen bezocht worden rondom de derde verjaardag van je kind. Kinderen maken immers in korte tijd enorme ontwikkelingsstappen door en wij willen de kinderen graag zien wanneer ze qua ontwikkeling al in de richting van kleuterleeftijd komen.

Gegevens moeder (verzorger)

Gegevens vader (verzorger)

Gegevens kind(eren)

Kind 1

Geboortedatum kind 1

Kind 2

Geboortedatum kind 2

Kind 3

Geboortedatum kind 3

Speeluurtje

Wij willen graag dat je kind(eren) en wij elkaar leren kennen.
    Naar welke speelontmoeting kan je komen?

Het speelmoment vindt op school plaats.

Sorry, wij doen niet aan reCAPTCHA van Google,
    maar willen toch wel graag weten of je een echt mens bent.
    Zo ja, dan weet je de oplossing voor de volgende vraag:

Alles correct ingevuld?